Beauty odpoledne v neziskovce

by - 10:53

Je to už nějaká doba, ale tím, že v březnu byl na blogu výpadek, tak přináším report z této akce až nyní. Mám kamarádku, která se podílí na aktivitách Sdružení pro komplexní péči při dětské mozkové obrně,z.s. a začátkem roku mě oslovila, zda bych nechtěla navštívit jejich dámský klub a říct holkám něco o kosmetice. Souhlasila jsem a tady je fotočlánek.


Přiznám se, že jsem nejdřív s přijetím nabídky váhala, pak jsem si ale řekla proč ne. Maluji se často a často slýchám chválu na to, jak jsem namalovaná, tak jsem sebrala všechno sebevědomí a kývla. Jak se akce blížila, honily se mi hlavou různé myšlenky, na co všechno nesmím zapomenout a přišlo mi nemožné obsáhnout všechny informace během jednoho odpoledne. A tak jsem si udělala poznámky, abych zmínila doopravdy všechno.


Když se holky začaly scházet, byla jsem stále víc a víc nervózní a chtělo se mi utéct. Já přece nemůžu nikoho poučovat, říkala jsem si, ale zůstala jsem.


Po úvodním kolečku, kdy jsem se dozvěděla, jak to holky s líčením mají, ze mě ale všechny obavy spadly, protože jsem zjistila, že to nejsou začátečnice a líčení je baví.


Moje poznámky mi pomohly, ale jak jsem šla chronolicky, od péče přes jednotlivé vrstvy líčení, tak jsem do nich nakonec ani moc nekoukala a kupodivu jsem na nic nezapomněla.


Došlo i na malování na flipchart, což byla sranda a myslím, že se to holkám líbilo. Přecijen, když máte nákres, lépe si některé věci představíte.


Koukám, že hodně mluvím rukami, gestikuluji, ukazuji tak, aby vše bylo srozumitelné. A jsem zvědavá, zda to padlo na úrodnou půdu.


To zjistím příště, protože jsme stihly pouze praktickou část. Nyní mají holky čas na to si vyzkoušet doma to, co je zaujalo a při příštím sedánku přijde praxe. Budeme malovat, možná jedna druhou a debatovat o tom, jak si urychlit a usnadnit práci.

Nakonec to bylo moc fajn odpoledne a já měla pocit dobře odvedené práce, což mě hřálo u srdce. V této neziskovce mě také čeká přednáška o blogování, ale o té až zase příště.

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj Baru! Zcela upřímně, tohle je asi jeden, ne-li úplně ten nejvíc smysluplný beauty článek, který jsem kdy četla. Resp. mě spíš zaujaly fotky. Skoro si ani neumím představit, jak moc pěkný pocit jsi po téhle akci musela mít. Trochu by mě zajímalo, jestli jsi měla potom "jen" ten dobrý pocit, nebo jsi se zamýšlela i nad tím, že takové ty naše hony za věčně vyprodanou rtěnkou apod. jsou naprosto povrchní záležitosti? (Rozhodně tím nemyslím, že bys snad byla povrchní :D - snad si rozumíme :)).. Ptám se proto, protože se jsem nedávno jela metrem s paní, která měla nějaký handicap a když vystoupila, tak už na ni čekala (pravděpodobně) asistentka, za kterou se paní vesele rozeběhla a měla hroznou radost, že ji vidí. V tu chvíli jsem si lámala hlavu nad tím, jaká látka z Ikey bude líp vypadat na zahradním nábytku. Když jsem viděla tuhle situaci, tak mě to donutilo zamyslet se. V podstatě pokaždé mě k tomu taková situace donutí. A na jednu stranu si říkám, jakými blbostmi se my dokážeme zabývat, na druhou stranu mě v tomhle případě zahřála upřímná radost té paní. Ačkoli jsem se toho vlastně vůbec neúčastnila..

    Moc pěkné! Přeji hezký víkend!
    Hanka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji moc. Je to tak, člověk si mezi těmi lidmi uvědomí, jaké hlouposti řeší, ale je to přirozené, prostě řeším věci, které se tě dotýkají, byť mohou být trochu povrchní. ;)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!